28 Ağustos 2014 Perşembe


İki elin parmakları kadar oldumu ki iki yıldır paylaştıklarım :(
yazıklar olsun bana... tamam epeydir yorgun ve uykusuzum
tamam vakit yetiştiremiyorum bir çok şeye
tamam öncelikler değişti... de okumaya yazmaya vakit aranmaz ki bulunur

desem neye yarar
...


sabah telefonun alarmı çalmadan uyandım kuzucuğum sayesinde... balkona çıkınca bu güzellikle karşılaştım :D ayılamadımda renklerimi karıştırıyorum şüphesinde bile kaldım 10 15 yada daha fazla sarı civcivler ordan oraya konuyordu sanki 
ne güzellikler varda farkedemiyorum diye hayıflanınca sordum eşime sarı sandalmış adı :) göçmen bir kuş çeşidiymiş bir iki gün konaklar giderler dedi... daha çokkkk öğreneceklerim var


not: tabii netten hemen fotosunu bulup yakından bakınca daha bi beğendim bu arkadaşı ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder